- Квитки на автобус
- Залізничні квитки
- Авіаквитки
- Страхування
- Тури
Як оформити бронювання автобусного квитка на сайті ekasa?
Для того, щоб купити білет на автобус, вам потрібно перейти на головну сторінку ekasa.org.ua та у пошуковій формі заповнити наступні дані:
- місто відправлення;
- місто прибуття;
- дату відправлення;
- кількість осіб;
та натиснути кнопку «Пошук».
Після завантаження всіх можливих варіантів, потрібно обрати той рейс, який вам підходить та натиснути кнопку «Забронювати». На наступній сторінці слід заповнити дані всіх пасажирів, обрати, за необхідності, знижку чи написати примітку до квитка. Потім варто внести контактну інформацію для подальшого звʼязку. Оберіть варіант оплати квитка та натисніть кнопку «Забронювати».
Що значає «готівкою при посадці» і «карткою онлайн»?
«Напис «Готівкою при посадці» свідчить про те, що бронювання здійснюється безкоштовно з можливістю його оплати готівкою безпосередньо водію під час посадки в автобус. «Карткою онлайн» – означає покупку білету шляхом онлайн-оплати на сайті через безпечне шифроване зʼєднання.
Як отримати свої заброньовані квитки?
Після того, як ви натиснули кнопку «Забронювати», вас буде перенаправлено на сторінку, де можна завантажити квитки. Для цього натисніть на кнопку назвою «Завантажити квитки». Слід зазначити, що квитки також будуть надіслані на електронну пошту, яку користувач вказав під час бронювання. Окрім цього, завантажити квитки можна в особистому кабінеті на сайті, зареєструвавшись з використанням номеру мобільного, на який здійснювали бронювання.
Як подорожувати з тваринами?
Перевезення тварин у автобусах залежить від правил та умов кожного перевізника.
Деякі автобусні компанії дозволяють пасажирам подорожувати з тваринами, але мають свої вимоги та обмеження, які залежать від виду та розміру тварин, а також наявності документів та щеплень.
Уточнюйте цю інформацію у вашого перевізника заздалегідь.
Чи потрібно викуповувати квиток у касі автовокзалу?
Ні, квитки заброньовані на сайті ekasa із оплатою при посадці не потребують викупу в касі, адже ваше місце вже заброньовано, та безпосередньо в перевізника. Цього бронювання не буде в касі, а повторна покупка лише продублює замовлення, що спричинить незручності. Оплачувати квиток слід лише водію під час посадки в транспортний засіб.
Чи гарантує «бронювання» місце в автобусі?
Так, наша система інтегрована з системами всіх перевізників. Бронювання одразу потрапляє до конкретного перевізника та фіксується. В разі будь-яких змін наша служба підтримки обовʼязково завчасно звʼяжеться із вами.
Чи необхідно друкувати білет?
Квиток не потрібно друкувати. Достатньо мати його електронну версію на електронній пошті чи в будь-якому месенджері та показати під час посадки, використовуючи для цього телефон або інший пристрій. Немає потреби в зайвих маніпуляціях, адже ваше бронювання одразу передається перевізнику.
Чи прибувають автобуси вчасно?
На нашому сайті вказаний час прибуття, отриманий із затвердженого перевізником розкладу рейсу. Проте, зверніть увагу на те, що можливі відхилення від графіка руху можуть бути присутніми через ремонт на дорозі або затор, несприятливі погодні умови чи затримки на митниці (під час перетину державних кордонів), непередбаченої несправності транспортного засобу. Дані випадки виникають через фактори, які абсолютно не залежать від перевізника. Враховуючи це, якщо плануєте зустріч чи пересадку на інший транспортний засіб, наприклад, літак, розрахуйте час із суттєвим його запасом.
У квитку не вказано місце в автобусі. Це нормально?
Так, адже зараз більшість перевізників здійснює рейси із вільною посадкою. Вільна посадка означає, що ваше місце на рейсі гарантоване, проте перевізник не закріплює конкретних місць за пасажиром. Місце уточнюється при посадці в автобус та зазвичай обирається пасажиром із числа вільних.
Скільки можна мати багажу?
Кожен перевізник має свої правила перевезення багажу. Зазвичай це 1 валіза та ручна поклажа. Щоб дізнатися більш детально, зателефонуйте чи напишіть до нашої служби підтримки. Ця ж інформація, як і інші актуальні дані, буде зазначена у вашому бронюванні.
Я допустив помилку у прізвищі чи імені. Що робити?
Якщо у вашому квитку ви виявили помилку, звʼяжіться з нашою службою підтримки та повідомте про вашу проблему. Проте, не варто хвилюватися. В бронюванні допускається до 3-х помилок. Неточність в прізвищі та імені у квитку не впливає на перетин кордону.
Коли починається посадка в автобус?
Посадка в автобус зазвичай починається за 20 хвилин до відправлення. Ми рекомендуємо прибувати мінімум за 30 хвилин до відправлення автобуса, зазначеного у вашому бронюванні.
Як дізнатися прямий рейс чи з пересадкою?
В деталях кожного рейсу вказана інформація про прямий рейс чи можливу пересадку. На нашому сайті опубліковані рейси лише із організованими пересадками, якщо вони присутні. Це означає, що пересадка здійснюється організовано від перевізника на одному автовокзалі в інший транспортний засіб. Вам не потрібно самостійно шукати ваш транспортний засіб, водій або супроводжуючий нададуть вам всю інформацію і пересадять вас на наступний рейс.
Які умови повернення оплачених коштів?
Умови повернення оплачених бронювань визначається кожним перевізником індивідуально. Дані умови прописані в детальній інформації у кожному рейсі. Залежно від залишку часу до від'їзду, встановлюється ставка утримання по квитку - сума, яка утримується з пасажира при поверненні квитка.
Як купити залізничний квиток?
Щоб придбати залізничний квиток на сайті ekasa:
- введіть пункти відправлення і при буття.
- вкажіть дату подорожі і натисніть «Знайти».
- виберіть потрібний поїзд, клас вагона і відзначте бажані місця на схемі.
- оплатіть замовлення протягом 30 хвилин.
Важливо!
Наявність тексту "Електронний квиток" над номером поїзда на сторінці з результатами пошуку означає, що на цей поїзд можна купити електронний квиток. На відміну від квитка з відкладеним друком, це повноцінний проїзний документ, який не потрібно обмінювати в касі.
Що таке електронний квиток на поїзд?
Електронний залізничний квиток - це документ, який дає право на проїзд в поїзді. Аналогічний традиційному квитку, що купується в касах, але має безліч переваг:
- дає можливість скоротити час на покупку квитка до мінімуму;
- не потрібно роздруковувати або обмінювати електронний квиток на паперовий проїзний документ в касі, для посадки необхідно тільки пред'явити QR-код на екрані електронного пристрою (смарфона, планшета, ноутбука);
- можна не боятися втратити або пошкодити квиток;
- при необхідності квиток можна роздрукувати в касі, продиктувавши 16-значний номер замовлення;
Можливість купівлі електронного квитка вказана над номером поїзда в пошуковій видачі ekasa і при створенні замовлення. На кожного пасажира в замовленні буде сформований окремий квиток, а у випадку замовлення додаткових опцій - перевізний документ для провезення тварин, апаратури або додаткового багажу.
Зверніть увагу! Якщо до відправлення поїзда залишилося менше 1 години, через сайт можна купити тільки квиток з відкладеним друком, незалежно від поїзда і типів квитків, які продавалися раніше. Такий квиток необхідно обміняти на проїзний документ в касі перед посадкою в поїзд.
Як отримати залізничний квиток?
Після оплати замовлення на електронній пошті, зазначеній в даних користувача, буде доступний документ відповідно до типу придбаного квитка.
Вартість друку квитків в залізничній касі - 12 грн (згідно з правилами Укрзалізниці).
Електронний квиток - проїзний документ, який необхідно пред'явити при посадці в поїзд будь-яким зручним способом (роздрукований квиток, квиток на екрані смартфона або іншого пристрою) провіднику для сканування QR-коду.
Що таке квиток з відкладеним друком?
Квиток з відкладеним друком - це бланк замовлення, що підтверджує оплату вибраних вами квитків, але не є проїзним документом.
Після оплати замовлення на електронній пошті покупця буде доступний 16-значний код бланка замовлення (один на всіх пасажирів).
Перед посадкою в поїзд необхідно обміняти (продиктувати або показати на будь-якому носії) цей код в касі на залізничний квиток не пізніше 15 хвилин до відправлення поїзда.
Коли відкривають продаж квитків на поїзди Укрзалізниці?
Продаж залізничних квитків по Україні відкривають за 20 днів до відправлення поїзда. Для деяких маршрутів, наприклад, з Миколаєва, Херсона, Краматорська чи Павлограда, придбати квиток можна за 10 днів до відправлення потяга.
Що таке квиток з відкладеним друком?
Квиток з відкладеним друком - це бланк замовлення, що підтверджує оплату вибраних вами квитків, але не є проїзним документом.
Після оплати замовлення електронній пошті покупця буде доступний 16-значний код бланка замовлення (один на всіх пасажирів).
Перед посадкою в поїзд необхідно обміняти (продиктувати або показати на будь-якому носії) цей код в касі на залізничний квиток не пізніше 15 хвилин до відправлення поїзда.
Як придбати постіль в поїзді Укрзалізниці?
Придбати постіль в поїздах Укрзалізниці можна лише разом із квитком. Її вартість автоматично додається до замовлення. Матрац, подушка та ковдра є частиною постільної білизни, тому використовувати їх, якщо ви не купили постіль, не можна.
Я їду з дитиною, як дізнатись вартість квитка?
Дитина до 6 років (до 5 років для поїздок за межі України), що не займає окремого місця, має право на безкоштовний проїзд. Для оформлення окремого місця необхідно внести дані про дитину в замовлення і оплатити квиток за дитячим тарифом. Один дорослий в замовленні може безкоштовно провезти тільки одну дитину до 6 років, іншим дітям необхідно оформити квитки за дитячим тарифом.
Для дитини у віці від 6 до 14 років оформляється дитячий проїзний документ зі знижкою до 25% від повного тарифу. Вартість квитка з урахуванням знижки відображається після бронювання квитків безпосередньо перед оплатою. На поїзди міжнародного сполучення дітям від 5 до 10 років передбачена знижка до 50%.
Дітям від 14 років необхідно придбати квиток за повним тарифом.
Зверніть увагу! Діти до 14 років допускаються до проїзду тільки в супроводі дорослих і при наявності документа, що підтверджує вік дитини (свідоцтва про народження або його нотаріально засвідченої копії, паспорта одного з батьків, в якому є запис про дитину, проїзного документа дитини).
Які правила перевезення велосипедів у поїздах Укрзалізниці?
Пасажир може взяти один велотранспорт у поїзд: безкоштовно – у плацкартних та купейних вагонах та поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+, якщо велосипед складений та упакований так, що поміститься на місце для багажу; за додаткову оплату в розмірі 20 кг багажу – у регіональних поїздах у вагоні, обладнаному для велосипедів. В інших випадках велосипед потрібно перевозити у вантажному вагоні.
Скільки багажу можна брати в потяг?
У поїзд Укрзалізниці пасажир може взяти максимум 50 кг багажу, який розміром в сумі трьох вимірів не перевищує 200 см:
- безкоштовно – вагою до 36 кг;
- за додаткову оплату – вагою 36-50 кг.
Безоплатно можна перевозити дитячий візок у складеному вигляді, якщо дитина їде поїздом; засоби пересування людей з інвалідністю; лижі та сноуборди.
Пільгові квитки.
Перелік пільгових категорій громадян, квитки для яких оформляються тільки у залізничних касах (при наявності відповідних документів):
- учасники бойових дій;
- члени сімей загиблих учасників бойових дій;
- інваліди І, ІІ та ІІІ групи;
- особи, які супроводжують інвалідів І групи;
- герої України і Радянського Союзу;
- повні кавалери Ордена Слави та Ордена Трудової Слави;
- особи, нагороджені чотирма і більше медалями «За відвагу»;
- герої соціалістичної праці;
- народні депутати України на час виконання ними депутатських повноважень;
- студенти денної форми навчання вищих навчальних закладів та учні професійно-технічних навчальних закладів.
Чи можна сісти на поїзд на іншій станції?
Так, пасажир має право сісти на поїзд Укрзалізниці на будь-якій проміжній станції в межах маршруту, зазначеного у квитку.
Яку суму я отримаю при поверненні квитка?
Сума до повернення за залізничні квитки розраховується відповідно до правил «Укрзалізниці» і залежить від часу до відправлення поїзда: якщо до відправлення поїзда понад 24 години, виплачується повна вартість квитка та плацкарти; від 24 до 6 годин – повертається повна вартість квитка та 50% плацкарти; менше ніж за 6 годин до відправлення і не більше 1 години після – повертається тільки вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується; якщо минуло більше 1 години після відправлення поїзда, вартість квитка і плацкарти не повертається. За послугу повернення нараховується плата: комісія нашого агентства – 5 грн за один квиток; комісія і збір «Укрзалізниці» – відповідно до тарифів перевізника. Якщо повернення квитків відбувається через вину перевізника, комісія за послугу повернення не нараховується.
Не повертається вартість комісійного збору за оформлення квитка та комісія банку.
Які правила перевезення тварин у поїздах Укрзалізниці?
Пасажир може перевозити домашніх та свійських тварин у поїзді.
Щоб подорожувати з невеликим домашнім улюбленцем потрібно мати перевізний квиток для тварини, ветеринарний документ і переноску або інший контейнер з міцного матеріалу.
Невеликого домашнього улюбленця можна перевозити:
у плацкартних вагонах, вагонах Інтерсіті та Інтерсіті+ та у регіональних поїздах – на місці для багажу, під сидінням або на руках;
у трьохмісному RIC купе або двомісному люксі - якщо викупити усі місця у вибраному купе.
Щоб подорожувати з собакою зростом від 45 см у холці потрібно мати перевізний квиток, ветеринарний документ, повідець та намордник.
Великих собак можна перевозити:
у купейних вагонах – якщо викупити усі місця у вибраному купе;
у регіональних поїздах – в крайньому тамбурі першого або останнього вагона.
Особи з порушенням зору можуть безкоштовно подорожувати з собакою-поводирем у вагонах усіх категорій, якщо пасажир має документи, що підтверджують пільгу. Собака повинна бути в наморднику та на повідцю поруч з господарем.
Невеликих свійських тварин та птицю можна перевозити лише у вагонах місцевих та регіональних поїздах. Для цього потрібно мати: перевізний квиток, контейнер з водонепроникним дном, який поміститься на місце для багажу.
Чи можна внести зміни в оплачене замовлення?
На жаль, «Укрзалізниця» не надає можливості вносити будь-які зміни в оплачене замовлення. Ви можете повернути квитки онлайн, після чого оформити нове замовлення.
Що робити, якщо в імені або прізвищі допущена помилка?
Відповідно до чинних правил «Укрзалізниці», допускається до трьох помилок в написанні імені та прізвища пасажира. Помилки не повинні впливати на звучання.
Як забронювати квиток онлайн?
Щоб забронювати авіаквиток yна сайті ekasa, виберіть:
- тип польоту (в одну сторону, в обидві сторони, мультисегментний);
- міста вильоту і прильоту;
- дату подорожі;
- кількість пасажирів;
Натисніть кнопку «Знайти».
Серед запропонованих рейсів виберіть відповідний варіант і натисніть кнопку «Вибрати». Далі вкажіть дані всіх пасажирів і перейдіть до оплати авіаквитка.
Лист з інформацією про ваше замовлення ми надішлемо на ваш email.
Підтвердженням купівлі квитка є маршрут-квитанція з номером електронного квитка, яка буде надіслана на ваш email.
Якими методами можна оплатити бронювання?
На сайті існує декілька способів оплати авіаквитків: платіжною карткою Visa або MasterCard; за допомогою Приват24; у терміналі самообслуговування ПриватБанку; банківським платежем на розрахунковий рахунок,
Що потрібно знати, якщо я лечу транзитом?
Перед вильотом уточніть у відповідних організаціях (посольствах/консульствах/візових центрах країни призначення/пересадки, а також у авіакомпанії-перевізника, та в аеропорту пересадки):
- чи потрібна вам транзитна віза (залежить від пункту пересадки);
- чи є можливість вийти за межі аеропорту під час пересадки (залежить від типу вашої візи);
- чи потрібно забирати багаж, або ж він автоматично буде переданий на наступний рейс (залежить від умов перевізника, тривалості пересадки та інших факторів);
- чи надає авіакомпанія готель і харчування під час тривалої пересадки та на яких умовах;
- чи потрібно реєструватися на рейс під час кожної пересадки, або ж реєстрація відбудеться тільки один раз на першому сегменті перельоту.
Будь ласка, зверніть увагу!
З технічних причин деякі аеропорти в певний час закриваються. У цих випадках вам знадобиться транзитна (або інша) віза цієї країни.
Будь ласка, перед вильотом самостійно перевіряйте вказану інформацію на сайті авіакомпанії та аеропорту або в посольствах/консульствах/візових центрах відповідних країн.
Як виправити помилку у своєму квитку?
Зверніть увагу, що за внесення змін у бронювання може стягуватися плата згідно з правилами тарифу і політикою авіакомпанії, а також сервісний збір агентства.
Перед тим як підтвердити бронювання, будь ласка, переконайтесь у коректності внесених даних: перевірте дати, імена, пункти відправлення і прибуття.
Якщо ви знайшли помилку в вашому бронюванні, в найкоротші терміни зверніться до нашої служби підтримки.
Як оформити запит на повернення:
Квиток буде анульовано тільки після узгодження умов повернення з вами і авіакомпанією, а також після оплати сервісного збору (якщо він передбачений при поверненні).
На email, вказаний при реєстрації, буде відправлено лист з умовами повернення. Якщо повернення коштів можливе тільки після оплати сервісного збору, оплатіть його протягом зазначеного в листі часу. Після закінчення терміну оплати необхідно створити новий запит на повернення.
Важливо! Якщо авіакомпанія зафіксує неявку на рейс, ваш запит на повернення коштів може бути відхилений навіть за наявності відповідних у випадку хвороби/смерті пасажира або родича, який мав здійснити переліт разом із пасажиром.
Зверніть увагу, що опрацювання повернення, яке необхідно узгоджувати з авіакомпанією, та повернення коштів може тривати до 3 місяців.
Зверніть особливу увагу на те, що анулювання квитка відбудеться тільки після вашої згоди з умовами
У випадку, якщо авіакомпанія не підтвердить можливість повернення без штрафних санкцій, ви зможете зробити запит на повернення згідно із правилами тарифу.
Сервісний збір за послугу повернення і платіжні націнки поверненню не підлягають.
Сума до повернення прораховується за курсом на день створення пасажиром запиту на повернення.
Як зареєструватися на рейс онлайн?
У більшості випадків реєстрація на рейси починається за 2-4 години до вильоту і закінчується за 40-60 хвилин до вильоту за розкладом. Однак у деяких аеропортах реєстрація на міжнародні рейси починається за 4 години і закінчується за 1 годину. Зверніть увагу, у разі запізнення на реєстрацію, авіакомпанія має право скасувати ваше бронювання.
Для онлайн реєстрації вам знадобиться номер бронювання (PNR-номер) або номер електронного квитка. Зайдіть на сайт авіакомпанії-перевізника згідно вашого квитка, виберіть опцію «Онлайн-реєстрація» і отримайте доступ до вашого бронювання, використовуючи номер бронювання або електронного квитка і ваше прізвище.
Більшість авіакомпаній дозволяє реєструватися на рейс онлайн не раніше ніж за 24 години до вильоту. Будь ласка, пам'ятайте, що зареєструвати багаж онлайн неможливо.
Як отримати посадковий талон?
Ви отримаєте посадковий талон після реєстрації на рейс. Деякі авіакомпанії надають можливість роздрукувати свій посадковий талон, надсилаючи його вам на email після онлайн-реєстрації. Авіакомпанії також іноді дозволяють проходити реєстрацію з посадковим талоном, надісланим на ваш мобільний телефон через мобільний додаток.Зверніть увагу, що після проходження реєстрації на рейс ми не зможемо внести зміни в квиток.онлайн.
Як придбати авіаквиток для дитини?
Щоб придбати квиток для дитини, під час бронювання оберіть вікову категорію, до якої належить дитина: 0-2 роки або 2-12 років.
Який квиток потрібен немовляті (0-2 роки)?
Щоб придбати квиток для немовляти, оберіть вікову категорію дитини: 0-2 роки.
З одним дорослим авіаквитком можна забронювати тільки один авіаквиток для немовляти, без надання окремого місця. Немовлята можуть подорожувати тільки у супроводі дорослих. Зверніть увагу, що немовлятам не надається окреме місце: немовля повинно сидіти на колінах у одного з батьків.
Якщо з вами летять двоє і більше немовлят, уточніть умови бронювання в нашої служби підтримки або безпосередньо в авіакомпанії.
Як вводити дані пасажира при бронюванні квитка?
При бронюванні квитка у відповідних полях слід зазначити дані документа пасажира, з яким він здійснюватиме переліт (закордонний паспорт, внутрішній паспорт, свідоцтво про народження тощо).
За наявності закордонного паспорта прізвище та ім'я пасажира у відповідних полях мають повністю збігатися з даними, зазначеними у документі.
За наявності лише внутрішнього паспорта прізвище та ім'я необхідно вводити згідно з правилами транслітерації. Для цього рекомендуємо користуватися спеціальними сайтами-транслітераторами, які перекладають кириличні літери на латиницю.
Літери у серії внутрішнього паспорту чи свідоцтва про народження вводяться у поле «Номер документа» латиницею. Якщо у серії документа використовується літера, у якої немає відповідника у латинському алфавіті, слід зазначити її найближчий латинський аналог за звучанням.
Римські цифри та символ «№» вводяться латинськими літерами (№=N).
Що робити у випадку непередбачуваних обставин?
Якщо авіакомпанія скасувала або змінила розклад вашого рейсу, будь ласка, сконтактуйтеся з нашою службою підтримки.
Перевезення багажу на код-шерінгових рейсах
На код-шерінгових рейсах* плату за багаж зазвичай стягує оперуючий перевізник. При перельоті літаками різних авіакомпаній є ймовірність, що на рейсах туди і назад потрібно буде оплатити окремі багажні збори.
*Код-шерінг – домовленість між авіакомпаніями про спільне використання рейсів і літаків.
Чи можна змінити дату і маршрут у квитку?
Так. Проте, будь ласка, зверніть увагу:
За скільки часу до вильоту можна забронювати авіаквиток?
Ви можете купити квиток заздалегідь за 364 дні. Конкретний строк залежить від авіакомпанії.
Як отримати маршрутну квитанцію?
Маршрут-квитанція з інформацією про ваш електронний квиток буде надіслана на ваш email одразу ж після оформлення квитка.
Чи можна змінити або виправити ім'я, прізвище або стать у квитку?
Як правило, авіаквитки не можуть бути переоформлені на іншу особу.
Якщо ім'я, прізвище або стать у вашому квитку не збігаються з даними в документі, який є підставою для оформлення квитка (наприклад, закордонний паспорт), ви можете надіслати нам запит на коригування даних.
Зверніть увагу, що навіть незначні зміни імені можуть бути заборонені або дозволені з доплатою, залежно від правил авіакомпанії, та для внесення змін може застосовуватися cервісний збір агентства.
Залиште коментар для нашої служби підтримки, якщо хочете додати до вашого запиту додаткову інформацію.
Зверніть увагу, що така процедура може зайняти до 2 тижнів. Представник нашої служби підтримки сконтактується з вами по email, щойно узгодить це питання з авіакомпанією.
Чи можна обрати спеціальне меню?
Ви можете замовити спеціальне харчування після створення бронювання, але не пізніше ніж за 48 годин до вильоту. Кожна авіакомпанія надає своє меню, однак іноді деякі страви можуть бути відсутні на рейсі.
Щоб замовити спеціальне харчування, будь ласка, зконтактуйте з нашою службою підтримки. Ми безкоштовно надішлемо ваш запит в авіакомпанію.
Де знайти номер бронювання і номер електронного квитка?
Цю інформацію можна знайти у розділі у маршрутній квитанції.
Як дізнатись норму багажу?
Норму перевезення багажу на обраний вами рейс ви можете дізнатись у маршрутній квитанції. Умовні позначення засновані на двох системах норм перевезення багажу: вагової і системи кількості місць.
1. Вагова система (weight concept) — встановлює ліміт ваги.
У маршрутній квитанції позначається символами K, KG.
Цифра (0, 10, 20, і т.д.) означає кількість кілограмів, які пасажир може провезти безкоштовно.
Вагу багажу дозволено розподілити по кільком валізам, за умови, що вони не перевищують встановлених авіакомпанією габаритів.
2. Система кількості місць (piece concept) — встановлює ліміт за кількістю місць багажу. При цьому реєструється кожна одиниця багажу.
В маршрутній квитанції позначається символами N, PC, P.
Цифра (0, 01, 1, 2 і т.д.) означає кількість місць стандартного багажу для вибраного перельоту.
Вагу одиниці багажу встановлює авіакомпанія.
Наприклад, якщо в маршрутній квитанції у полі «Багаж» вказано «20K», значить ви можете провезти багаж вагою не більше 20 кілограмів. Якщо ви бачите позначку «2N», то це значить, що ви можете безкоштовно провезти 2 місця багажу.
Що не можна перевозити у ручній поклажі?
З метою безпеки перевезення рідин у ручній поклажі обмежено.
Подорож із тваринами
Перевозити тварин у салоні літака можна тільки з попереднього дозволу авіакомпанії.
Скільки коштує внесення змін у квиток?
Повна сума за зміни або повернення залежить від деталей вашого квитка і може включати плату авіакомпаніям за зміни, різницю у цінах авіаквитків і зборах, а також сервісний збір агентства. Розмір сервісного збору залежить від того, як ви зайшли на сайт – напряму або з метапошукових систем. Перевіряйте вартість змін у договорі оферти або у службі підтримки.
Які норми перевезення зареєстрованого багажу?
Норма безкоштовного перевезення зареєстрованого багажу визначається авіакомпанією залежно від напрямку польоту і класу обслуговування. Право безкоштовного перевезення багажу розповсюджується на усіх пасажирів, крім дітей до 2 років без надання окремого місця, і у більшості випадків становить:
- 20 кг для економкласу;
- 30 кг для бізнес-класу;
- 40 кг для першого класу.
У разі перевищення допустимих норм стягується додаткова плата. Суму оплати за перевезення додаткового багажу перевіряйте в авіакомпанії-перевізника.
Будь ласка, зверніть увагу, що у деяких перевізників вартість перевезення зареєстрованого багажу не включена у вартість квитка, за цю послугу потрібно доплачувати окремо. Умови перевезення ручної поклажі також регулюються кожною авіакомпанією окремо. Ознайомитися з правилами тарифів авіакомпаній можна на сторінці оплати під час створення замовлення.
Що таке туристичне страхування?
Туристичне страхування – це фінансовий захист під час подорожі. Поліс покриває витрати у випадку хвороби чи травми за кордоном, а також може включати компенсацію за скасований рейс, втрачений багаж або зміну планів. Це дозволяє уникнути непередбачених витрат і забезпечує спокій у дорозі, незалежно від країни перебування.
Чому варто оформити туристичну страховку?
Навіть коротка подорож може супроводжуватися ризиками: застуда, травма, нещасний випадок чи втрата речей. Туристична страховка допомагає впоратися з такими ситуаціями – покриває витрати на лікування, транспорт до лікарні, нові квитки або забезпечує компенсацію за незручності. Це розумний крок для безпечної подорожі за межами країни.
Що покриває туристична страховка?
Туристична страховка – це не лише медичний поліс. Об’єктом страхування є життя, здоров’я та працездатність людини, яка зазначена в договорі. Тобто, страховка діє, коли у подорожі трапляються непередбачені ситуації: хвороба, травма або інша подія, вказана у вибраній програмі. Також деякі поліси можуть покривати фінансові ризики – наприклад, якщо довелося скасувати поїздку з поважних причин (раптова хвороба, надзвичайна ситуація тощо).
Що таке страховий випадок?
Це ситуація, яку передбачає ваша страхова програма – наприклад, захворювання або нещасний випадок за кордоном. У таких випадках компанія організовує допомогу та покриває витрати (лікування, транспорт, консультації лікаря).
Що таке електронний поліс?
Електронний страховий поліс – це документ в електронному вигляді, що підтверджує Договір страхування. Згідно з Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», роздрукований електронний поліс має таку саму силу, як і оригінал. Мінімальний строк дії договору страхування – 1 день, максимальний – 1 рік. Територія дії – це країни, які ви плануєте відвідати під час поїздки. Протягом дії договору страховка працює в усіх країнах маршруту, якщо вони вказані в полісі.
Яка сума покриття за страховим полісом?
Страхова сума залежить від вибраної програми і країни поїздки. Мінімальне покриття – 50 000 грн, максимальне – до 250 000 доларів/євро. Виплати також можуть мати ліміти залежно від програми – базової, оптимальної або преміальної.
Які особливості придбання полісу для дітей і літніх людей?
Як розраховується сума страхової виплати?
Мінімальний розмір страхової суми визначається відповідно до вимог країни призначення. Для більшості країн рекомендована страхова виплата – 30 000 EUR. В окремих випадках (поїздки для занять екстремальними видами спорту, поїздки з дітьми та ін.) сума може бути збільшена.
Що таке асистанс-компанія та як вона працює?
Асистанс-компанія є посередником між страховою компанією та її партнерами (медичними центрами, туристичними агентствами, транспортними організаціями). Вона відповідає за надання послуг туристам протягом їх перебування за кордоном відповідно до умов Договору страхування.
Порядок дій у разі настання страхового випадку?
При настанні страхової події, яка вимагає надання медичної допомоги, зателефонуйте до асистанс-компанії. Номер телефону для звернення зазначений у страховому полісі. Повідомте оператору:
Чому вигідно оформлювати страховий поліс онлайн?
Економія часу: замовлення можна оформити, не виходячи з будинку або офісу. Зручність вибору: на сайті можна легко порівняти страхові пропозиції і вибрати оптимальну програму. Миттєвий розрахунок страхової суми і тарифів: можна одразу дізнатися вартість послуги. Різні способи оплати: платіжні картки, електронні гроші, Приват24.
Коли поліс стає дійсним та коли можна ним скористатися?
Електронний страховий поліс дійсний з моменту його придбання. Роздрукований та підписаний страхувальником, він є офіційним документом і, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», має ту ж юридичну силу, що і документ з «мокрою» печаткою. Його можна використовувати при зверненні в консульство для отримання візи.
Як забронювати тур на ekasa?
Забронювати тур на ekasa – швидко та зручно. Процес займає всього кілька хвилин:
Які є способи оплати турів?
Оплата онлайн
Банківська карта
Розрахунковий рахунок
Приват 24
Оплата готівкою
Ви завжди можете сплатити вартість туру в одному з наших фізичних офісів.
Якщо вам підходить оплата готівкою – звʼяжіться з нами за телефоном +380 (50) 984-55-81
Що входить у вартість туру?
Вартість туру на ekasa зазвичай включає базовий набір послуг, необхідний для повноцінного і комфортного відпочинку. Але конкретний перелік може трохи відрізнятися в залежності від туроператора, країни та формату туру.
Чи можу я оплатити тур частинами?
Так, деякі туроператори дозволяють оплату частинами. Зазвичай потрібно внести передплату від 10% до 30% вартості туру. Повна оплата має бути здійснена за 14 днів до початку туру.
Чи можна змінити дату туру після бронювання?
Так, змінити дату туру після бронювання можна, але є важливі нюанси. Усе залежить від туроператора, країни подорожі, типу туру та залишку часу до виїзду. Розгляньмо детально:
Чи можна скасувати тур і отримати повернення коштів?
Так, тур можна скасувати, однак умови повернення коштів залежать від туроператора, типу туру, термінів скасування та причини відмови від поїздки. У кожного оператора є свої політики, і важливо розуміти ці правила ще до оплати туру.
Які документи потрібні для подорожі?
Набір документів для подорожі залежить від країни призначення, типу туру (закордонний чи внутрішній), а також від громадянства мандрівника. Щоб уникнути проблем на кордоні чи в аеропорту, важливо заздалегідь підготувати все необхідне.
Що робити, якщо я запізнився на трансфер або рейс?
Ситуації, коли турист запізнюється на трансфер або рейс - не рідкість. Головне - не панікувати. ekasa і туроператор зазвичай мають чіткий план дій, як допомогти у таких випадках.
Чим пакетний тур відрізняється від індивідуального?
Пакетний тур – це готовий набір послуг, зібраний туроператором. Він зазвичай включає: